Известие

Collapse
No announcement yet.

Миризма на изгоряла гума.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Миризма на изгоряла гума.

    Момчета здравейте , проблема е следния, напоследък като я карам малко по бързо почва да мирише на изгоряла гума ..... Не мирише на феродо , демек да е съединител или проблем със спирачките ..... За сега колата се държи нормално но тази миризма ме безпокои малко!!!! Ако някой нещо се сеща , ще съм благодарен!
    Да добавя само че задните ми гуми са регенерат и са зимни ( мързи ме да си ги сменя ) ако това изобщо има значение , щото не вярвам гумите да миришат ама знае ли човек...
    Last edited by Orm; d.m.y г., 17:54.
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
    Момчета здравейте , проблема е следния, напоследък като я карам малко по бързо почва да мирише на изгоряла гума ..... Не мирише на феродо , демек да е съединител или проблем със спирачките ..... За сега колата се държи нормално но тази миризма ме безпокои малко!!!! Ако някой нещо се сеща , ще съм благодарен!
    Да добавя само че задните ми гуми са регенерат и са зимни ( мързи ме да си ги сменя ) ако това изобщо има значение , щото не вярвам гумите да миришат ама знае ли човек...
    E какво се чудиш ти сам си си отговорил на въпроса, че става въпрос за зимните гуми...Както се знае зимните гуми са с по мек каучук и от там когато я караш по-бързо на този горещ асфалт и гумите ти направо се топят...как после няма да ти мирише на изгоряла гума...
    Сменяй ги...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      E какво се чудиш ти сам си си отговорил на въпроса, че става въпрос за зимните гуми...Както се знае зимните гуми са с по мек каучук и от там когато я караш по-бързо на този горещ асфалт и гумите ти направо се топят...как после няма да ти мирише на изгоряла гума...
      Сменяй ги...
      Ако е това ще е добре .... ама малко ме съмнява тая работа
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • #4
        Виж някъде по генерацията да не се е лепнал некой найлон и да се размирисва, когато се нагреят тръбите.
        Това с 'топенето' на гумите, понеже караш бързо асфалтът е горещ
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #5
          Абе и аз го имам тоя проблем, като я изрежа повече и почва да мирише на гадно (не мога да го определя, че е точно изгоряла гума, но не е феродо със сигурност). Казаха ми, че било катализатор, ама нз....
          Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
            Абе и аз го имам тоя проблем, като я изрежа повече и почва да мирише на гадно (не мога да го определя, че е точно изгоряла гума, но не е феродо със сигурност). Казаха ми, че било катализатор, ама нз....
            И моята смърди, но аз мисля, че е на масло. Струва ми се, че е откъм двигателя, но може и да си е от ауспуха. На място като я форсирам до към 6000 об. и изпушва като на бягащо масло през ауспуха. Резултат: с по-спортно каране 10000км 4 литра доляти.
            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
            Mazda 6 2.3 2005
            sigpic

            Comment


            • #7
              и моята като я карам на над 5000 об/мин започва да мерише ама не мерише на гуми колега, а мерише на масло. при голямото натоварване маслото вдига висока температура защото нашите Алфи нямат маслен радятор и съответно маслото се разрежда заради температурата и колата започва да го похапва. Затова аз лично като карам в много високи обороти и после задължително я карам на ниски да се поохлади и чак тогава спира да мерише на масло.
              (извинявам се ако съм си написал поста неясно ама вчера имах рожден ден и съм махмурлия още)
              In God we trust, all others pay cash.
              Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
              Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

              Comment


              • #8
                Понякога карам на един приятел 145 -цата , като я изрежа и тя мирише, но на сяра което си е от катализатора.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                  и моята като я карам на над 5000 об/мин започва да мерише ама не мерише на гуми колега, а мерише на масло. при голямото натоварване маслото вдига висока температура защото нашите Алфи нямат маслен радятор и съответно маслото се разрежда заради температурата и колата започва да го похапва. Затова аз лично като карам в много високи обороти и после задължително я карам на ниски да се поохлади и чак тогава спира да мерише на масло.
                  (извинявам се ако съм си написал поста неясно ама вчера имах рожден ден и съм махмурлия още)
                  В тази връзка да те питам нещо извън темата за което се извинявам. В петък ходих до Панагюрище и на връщане бързах малко повечко и съответно си и давах газ както си трябва. В колата бяхме 5 човека и много малко багаж и както си вървях с едно темпо изведнъж загуби мощност и почнах да сменям скоростите (от 5 до 2) след което реших да спра и да видя какво става, но абсолютно всичко си беше наред, 90градуса и перката даже си се включи, на празен ход нормалните обороти и нито грам колебание. Натоварихме се отново в каляската и едвам потеглих с много газ и като ускорих да превключа на 2-ра погледнах в огледалото и какво да видя - нищо освен един сивкав почти бял облак ! Шашнах се малко и пак спрях, загасих двигателя и запалих на ново, но при самото палене от двигателя (м/у блока и компресора на климатика) и ауспуха пак този пушек и се обадих на Сашо (лисан) да ми даде съвет какво да правя. Той от начало ми каза докарай ми я да я вида веднага, но аз му казах, че съм на около 60км от София и неговия съвет беше да я карам много бавно и без да я ръчкам. Отворих сичкото джам, набичих парното на макс и след около 10-15км стъпих на магистралата и от там като и дадох газ да се прибера по-бързичко (спрах парното, че беше паднала температурата към 60градуса) и 150-60 ги нямаше за нищо и си вървеше се едно нищо не се е случило и успях да се прибера без никакви проблеми. Та мисълта ми е дали не се е получило точно това да е хапнала малко масълце дето викаш ? И ако е това, то проблем ли е ? И каде да го търся ? Благодаря за отделеното внимание и се извинявам на колегата, че му използвах темата !
                  Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                  Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                  Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                    В тази връзка да те питам нещо извън темата за което се извинявам. В петък ходих до Панагюрище и на връщане бързах малко повечко и съответно си и давах газ както си трябва. В колата бяхме 5 човека и много малко багаж и както си вървях с едно темпо изведнъж загуби мощност и почнах да сменям скоростите (от 5 до 2) след което реших да спра и да видя какво става, но абсолютно всичко си беше наред, 90градуса и перката даже си се включи, на празен ход нормалните обороти и нито грам колебание. Натоварихме се отново в каляската и едвам потеглих с много газ и като ускорих да превключа на 2-ра погледнах в огледалото и какво да видя - нищо освен един сивкав почти бял облак ! Шашнах се малко и пак спрях, загасих двигателя и запалих на ново, но при самото палене от двигателя (м/у блока и компресора на климатика) и ауспуха пак този пушек и се обадих на Сашо (лисан) да ми даде съвет какво да правя. Той от начало ми каза докарай ми я да я вида веднага, но аз му казах, че съм на около 60км от София и неговия съвет беше да я карам много бавно и без да я ръчкам. Отворих сичкото джам, набичих парното на макс и след около 10-15км стъпих на магистралата и от там като и дадох газ да се прибера по-бързичко (спрах парното, че беше паднала температурата към 60градуса) и 150-60 ги нямаше за нищо и си вървеше се едно нищо не се е случило и успях да се прибера без никакви проблеми. Та мисълта ми е дали не се е получило точно това да е хапнала малко масълце дето викаш ? И ако е това, то проблем ли е ? И каде да го търся ? Благодаря за отделеното внимание и се извинявам на колегата, че му използвах темата !
                    здравей колега по това което ми описваш не съм на 100% сигурен ама единственото за което се сещам е че е загряла маслото и е започнала да го яде, съответно когато имаш масло в изгорелите газове се бърка и ламбда сондата и от там горивната смес и натам се сещаш колата започва не работи като хората. а след това като е истинало маслото и се е оправила и е тръгнала като хората. все пак мини през Лисан той ще се изкаже като експерт в областта или най-малкото ще направите диагностика да остановите дали всичко друго е наред
                    In God we trust, all others pay cash.
                    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                      здравей колега по това което ми описваш не съм на 100% сигурен ама единственото за което се сещам е че е загряла маслото и е започнала да го яде, съответно когато имаш масло в изгорелите газове се бърка и ламбда сондата и от там горивната смес и натам се сещаш колата започва не работи като хората. а след това като е истинало маслото и се е оправила и е тръгнала като хората. все пак мини през Лисан той ще се изкаже като експерт в областта или най-малкото ще направите диагностика да остановите дали всичко друго е наред
                      Мерси за отговора! Може би е загряло малсото и е хапнало мъничко, защото скоро го сменях и беше 1-2мм над точката за макс на пръчката, а вчера не е карана колата и преди малко като слезнах да го видя и беше 1-2мм под чертата (пак си е в нормите де) и колата си запали като по часовник (както обикновенно) и даже успях да отида до работата да си зема заплатата, даже можах и да се върна. Предполагам, че ако има проблем няма да е много опасен, но преди да отида при Сашо утре не мога да гадая.
                      Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                      Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                      Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                      Comment

                      Working...
                      X